Asturies apuesta por abanderar el cambiu

Rotundu respaldu al proyectu SOMOS pa PODEMOS ASTURIES Asturies apuesta por abanderar el cambiu La victoria de SOMOS Asturies y Daniel Ripa con 3.395 votos y un 68,49% ye la tercera más amplia de tol Estáu y la participación n’Asturies, con 5.610 persones y un 48,8% ye la cuarta más alta, quince puntos penriba de…

Detalles

Asturies apuesta por abanderar el cambio

Rotundo respaldo al proyecto Somos para Podemos Asturies Asturies apuesta por abanderar el cambio La victoria de Somos Asturies y de Daniel Ripa con 3.395 votos y un 68,49% es la tercera más amplia de todo el Estado y la participación en Asturies, con 5.610 personas y un 48,8%, es la cuarta, quince puntos por…

Detalles

Hacia la democracia 2.0

Las TICs han transformado nuestras formas de relacionarnos, crear, trabajar, consumir y también de hacer política, dejamos de ser sujetos pasivos. Podemos hablar, por tanto, de una democracia 2.0

Detalles

Ética, retórica y política

Cuenten que Jerjes I, rei de Persia, namoróse d’un plátanu (l’árbol, non el frutu). Nun voi refertar al rei persa los sos petites sentimentales, por inconvenientes temporales que faen inútil la reconvención y por principiu moral que m’impide recomendar sobre lo que nun tien dueñu nin xuiciu que dependa de la razón. Al fin y…

Detalles